Третій модуль видався цікавим. Я дізналася багато корисного, а саме:
Для того, щоб спонукати дітей до роботи, до мислення вчитель формулює основні питання, які поділяються на:
- ключові - філосовські (глобальні, можна сказати);
- тематичні - це питання , відповіді на які учень дає, спираючись на свій попередній досвід;
- змістові - найлегші, найпростіші запитання. Відповіді на них можна знайти у підручниках.
Ще я ознайомилася з навчальною дослідницькою діяльністю. Також ЧІТКО запам'ятала, що ми об'єднуємо, а не розділяємо дітей.
А найбільше сподобалося працюувати з формами! Це цікаво, і зовсім нескладно!
Зробіть ваш блог яскравим, попрацюйте з його налаштуванням.
ОтветитьУдалить