У сьомому модулі ми працювали над прикладом учнівської роботи, дотримуючись таких вимог
- відповідей на Основні запитання;
- демонстрації володіння концепціями, навичками та знаннями;
- демонстрації володіння навичками 21 століття та навичками мислення вищих рівнів;
- зв’язків із реальним світом, життям учнів;
- відповідного та ефективного використання ІКТ.
Створення прикладу учнівської роботи допоможе мені уточнити очікування від вивчення теми, адже я дивилася очима дитини (намагалась) на виконання цього завдання.
Працюючи з презентацією, опанувала деякі нові навички.
- відповідей на Основні запитання;
- демонстрації володіння концепціями, навичками та знаннями;
- демонстрації володіння навичками 21 століття та навичками мислення вищих рівнів;
- зв’язків із реальним світом, життям учнів;
- відповідного та ефективного використання ІКТ.
Створення прикладу учнівської роботи допоможе мені уточнити очікування від вивчення теми, адже я дивилася очима дитини (намагалась) на виконання цього завдання.
Працюючи з презентацією, опанувала деякі нові навички.
Поясніть, що значить "відповідного ... використання ІКТ...". Зовсім не зрозуміло про що йде мова!?
ОтветитьУдалить