Закінчився передостанній день. 9 модуль пройдено.
Говорили про диференціацію навчання, яка передбачає застосування різних методичних підходів, а саме:
- за навчальним матеріалом
- за процесом
- за продуктами навчання
- за навчальним середовищем
Цікавим виявилося питання про різні домінуючі типи сприйняття (візуальний, аудіальний та кінестетичний типи сприйняття), домінуючу ліву/праву півкулі мозку, різні когнітивні стилі множинного інтелекту.
Ну а завтра вже фініш, але роботи ще багато!!!
Говорили про диференціацію навчання, яка передбачає застосування різних методичних підходів, а саме:
- за навчальним матеріалом
- за процесом
- за продуктами навчання
- за навчальним середовищем
Цікавим виявилося питання про різні домінуючі типи сприйняття (візуальний, аудіальний та кінестетичний типи сприйняття), домінуючу ліву/праву півкулі мозку, різні когнітивні стилі множинного інтелекту.
Ну а завтра вже фініш, але роботи ще багато!!!
Позитив це добре. Сподіваюсь на подальшу плідну працю.Бажаю успіху.
ОтветитьУдалить